Outsourcing księgowości i raportowania to dziedzina, która w ostatnich latach zanotowała szybki rozwój z uwagi na korzyści jakie niesie dla Kadry Zarządczej oraz Właścicieli firm.
Szczególnie sektor małych i średnich przedsiębiorstw jak również rozpoczynające działalność podmioty doceniają zalety wynikające z połączenia wysokiej jakości usług oraz ekonomicznych korzyści.
Co wiedzą nasi Klienci:
- świadomie prowadzone przedsiębiorstwo docenia wagę i znaczenie danych gromadzonych w księgach rachunkowych i wpływ jakości tych danych na decyzje biznesowe podejmowane przez Menedżerów;
- profesjonalnie prowadzona księgowość jest wartością dodaną dla firmy, pozwalając skupić się Menedżerom i Właścicielom na rozwijaniu podstawowych operacji biznesowych;
- realne informacje płynące z systemu księgowego oraz reportingu wewnętrznego oznaczają prawidłowe i szybkie decyzje finansowe, co jest szczególnie istotne w warunkach szybko reagującego rynku i nieustającej konkurencji;
- jakość pracy księgowych to bezpośredni wpływ na potencjalne straty podatkowe powodowane błędami w rozliczeniach jak również utracone korzyści z niewykorzystanych szans i możliwości które daje prawo podatkowe stosowane w sposób rzetelny i uczciwy.
Satelles w swym działaniu na pierwszym miejscu stawia następujące idee:
- maksymalne wsparcie dla działań operacyjnych Klienta
- bezpieczeństwo podatkowe dla Klienta
Aby spełnić te założenia zapewniamy:
A) wysoką jakość pracy księgowych poprzez:
- zatrudnianie osób z odpowiednią wiedzą i wykształceniem;
- zapewnienie nadzoru i kontroli merytorycznej nad pracą osób zatrudnionych w Satelles;
- bieżącą aktualizacja wiedzy poprzez inwestycje w pracownika (szkolenia).
B) indywidualne i elastyczne podejście do każdego Klienta- zrozumienie oczekiwań i potrzeb;
C) stosowanie nowoczesnych narzędzi do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do komunikacji z klientem, zapewnienie płynnej i ciągłej komunikacji
- wykorzystywanie oprogramowania pozwalającego Klientowi na wgląd do danych bezpośrednio w systemie księgowym i systemie raportowania
- tworzenie łączy pomiędzy systemami używanymi do prowadzenia działalności oraz systemami księgowymi co minimalizuje nakład pracy oraz wprowadza automatyzm dla operacji powtarzalnych
- tworzenie własnych raportów przez klienta bezpośrednio w systemie
- bieżącą komunikację z Klientem – natychmiastowy feedback na zadane pytanie
D) stworzenie właściwej struktury w księgach Spółki która pozwoli na pozyskiwanie danych na bieżąco:
- stworzenie planu kont w o strukturze wielowymiarowej
- stworzenie wzorów raportów wg zapotrzebowania Klienta.